دبیر کل حزب‌الله شخصا در مراسم روز قدس حضور یافت

ساعت فلش مذهبی
وبلاگ حامیان رهبر
آیه قرآن

استخاره آنلاین با قرآن کریم


چه مطالبی به وبلاگ جذابیت میبخشد؟

جنگ دفاع مقدس
وصیت شهدا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فدای سید علی و آدرس doparnazari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر دانایی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 12313
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار مطالب

کل مطالب : 115
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 439
بازدید سال : 916
بازدید کلی : 12313
دبیر کل حزب‌الله شخصا در مراسم روز قدس حضور یافت
دبیر کل حزب‌الله شخصا در مراسم روز قدس حضور یافت
نصرالله: غزه پیروز می‌شود/ ماندگاری سوریه و انقلاب ایران در بقای فلسطین سهیمند/ بیم آن دارم که تخریب قبور انبیا ومساجد در عراق مقدمه تخریب مسجدالاقصی باشد

دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت روز قدس در جنوب بیروت، مانند سال گذشته شخصا حاضر شد و ضمن تأکید بر پیروزی غزه، اعلام کرد که مقاومت لبنان در کنار مقاومت فلسطین ایستاده است.

خبرگزاری فارس: نصرالله: غزه پیروز می‌شود/ ماندگاری سوریه و انقلاب ایران در بقای فلسطین سهیمند/ بیم آن دارم که تخریب قبور انبیا ومساجد در عراق مقدمه تخریب مسجدالاقصی باشد
 

به گزارش خبرگزاری فارس، «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله عصر روز جمعه در مراسم روز جهانی قدس که در مجتمع «سید الشهدا» در جنوب بیروت (ضاحیه) برگزار شد شخصا حضور یافت و به این مناسبت در جمع صدها نفر مردم و سران مقاومت لبنان سخنرانی کرد. این سخنرانی از شبکه‌های تلویزیونی «المنار»، «المیادین» و «العالم» به صورت زنده پخش شد.

سید حسن نصرالله مانند مراسم سال گذشته روز قدس، باز هم شخصا در مراسم حضور یافت و در ابتدای سخنان خود با گرامی داشتن روز قدس از سالروز جنگ 33 روزه نیز یاد کرد و از خانواده شهدای مقاومت تقدیر کرد.

وی در ادامه به اقدام امام خمینی در نامگذاری روز قدس اشاره کرد و گفت که ایشان این کار را انجام داد تا قدس و فلسطین جزء اولویت‌های امت مسلمان و همچنان در یادها و اذهان همگان زنده باشد.

هر روز که می‌گذرد ضرورت زنده نگاه داشتن آرمان فلسطین بیشتر احساس می‌شود

نصرالله با اشاره به امام خمینی و اقدام ایشان در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس گفت: روز جهانی قدس که امام خمینی (ره) آنرا اعلام کرده و «سید علی خامنه‌ای» رهبر ایران ایران بر آن تاکید کرد بایستی قضیه محوری (جهان اسلام) را به ما یادآوری کند تا قدس و فلسطین در قلب، عقل، فکر، فرهنگ، وجدان،‌اولویت‌ها و گفتمان حاضر بماند. تاکید امام (خمینی) بر آخرین جمعه ماه رمضان، تاکیدی بر قداست این قضیه و اسلامی بودن آن است.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه روز جهانی قدس، افزود: روز به روز اهمیت اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس و نیاز مبرم امت اسلامی به گرامیداشت این روز مشخص می‌شود. وقتی امروزه به وضعیت امت اسلامی بنگریم اهمیت این روز و لزوم زنده نگه داشتن آن را احساس می‌کنیم.

ماندگاری سوریه، انقلاب ایران در ماندگاری فلسطین سهیم‌اند/ ایران، سوریه و مقاومت لبنان بخصوص حزب‌الله در کمک به فلسطین ذره‌ای کوتاهی نکرده‌اند

دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان در ادامه تاکید کرد که ماندگاری سوریه و انقلاب اسلامی ایران در ماندگاری فلسطین سهیم بوده‌اند و با اشاره به لزوم حمایت‌های مالی، سیاسی و نظامی از غزه گفت: باید اینجا یادآوری کنم که ایران و سوریه و همچنین مقاومت در لبنان، در طول سالهای متمادی گذشته، از هیچ کوششی در حمایت از مقاومت در فلسطین و همه گروه‌های آن، اصلا دریغ نکرده‌اند اما برخی هستند که هیچ کار مثبتی برای فلسطین نکرده‌اند. نمی‌خواهم اینجا وارد این موضوع شوم اما کافی است که مقایسه کنید که محور مقاومت بر خلاف همه مشکلات و تبعاتش برای فلسطین چه کرده و آنها برای فلسطین چه کرده‌اندو علاوه بر این، آنها در عرصه‌های دیگر چه کرده‌اند که در خدمت به اسرائیل بوده است.



تعداد بازدید از این مطلب: 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دعای فرج
انقلاب اسلامی